Regulamin

Obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku

I. INFORMACJE OGÓLNE:

Sklep internetowy zapachdomu.pl, działający pod adresem zapachdomu.pl, prowadzony jest przez: Lasecki i spółka Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Krótka 5, 32-031 Mogilany wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - pod numerem KRS 0000377696, z kapitałem zakładowym 50 000 zł opłaconym w całości, nr NIP 9442231391, nr Regon 121454316

II. DEFINICJE:

Użytym w dalszej części Regulaminu terminom nadano następujące znaczenie:

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://www.zapachdomu.pl, za pośrednictwem którego sprzedawane są produkty znajdujące się w jego ofercie;

Umowa Sprzedaży - umowa zawarta przez Lasecki i spółka Sp. z o.o. z klientem sklepu internetowego, w trybie określonym w niniejszym Regulaminie;

Dostawa – dostarczenie przez Sprzedawcę Klientowi zamówionego towaru, stanowiące wykonanie świadczenia przez Zapachdomu.pl na podstawie Umowy Sprzedaży. Dostawa może być zrealizowana za pomocą transportu własnego Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu usług dostawcy zewnętrznego (kuriera, Poczty Polskiej, lub innego Partnera Zapachdomu.pl);Hasło - ustalony przez Klienta ciąg co najmniej pięciu znaków, wymagany wraz z Loginem do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym;

Klient - każdy podmiot, który posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonał Rejestracji i odwiedza Stronę internetową w celu dokonania zakupu towarów w Sklepie internetowym;

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.)

Login - ustalone przez Klienta, indywidualizujące go oznaczenie, składające się z nie więcej niż trzydziestu znaków i wymagane wraz z Hasłem do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym;

Regulamin - niniejszy Regulamin Sklepu internetowego;

Rejestracja - Wypełnienie przez Klienta formularza rejestracyjnego znajdującego się na Stronie internetowej, poprzez podanie wymaganych danych osobowych oraz ustalonych przez niego: Loginu i Hasła;

Partner Zapachdomu.pl - Punkt sprzedaży, należący do listy partnerów handlowych Lasecki i spółka Sp. z o.o.

Sprzedawca - Lasecki i spółka Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Krótka 5, 32-031 Mogilany wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - pod numerem KRS 0000377696, z kapitałem zakładowym 50 000zł opłaconym w całości, nr NIP 9442231391, nr Regon 121454316.

Stały Klient - Klient dokonujący zakupu w Sklepie internetowym przynajmniej dwa razy w miesiącu;

Konto Klienta – miejsce dostępne dla Klientów Sklepu po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę i poprawianie danych osobowych, itp.

Strona internetowa - strona internetowa, prowadzona przez Lasecki i spółka Sp. z o.o., na domenie internetowej zapachdomu.pl;

Transport własny - Dostarczenie przez Sprzedawcę do Klienta kupionego towaru za pośrednictwem pracownika Sprzedawcy;

III. GŁÓWNE CECHY ŚWIADCZENIA I PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego Zapach Domu.

2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego Zapach Domu w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.

3. Przedmiotem świadczenia są świece, kosmetyki, zapachy do wnętrz, lampy zapachowe i akcesoria do lamp oraz podkładki. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia towaru bez wad.

4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony.

5. Zamówienia, w sposób określony w art. VI, można składać po dokonaniu rejestracji. Wówczas też tworzone jest Konto Klienta.

6. Klient, który dokonał rejestracji może złożyć Zamówienie po zalogowaniu się na Konto Klienta podając adres e-mail i hasło.

7. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski.

8. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.

9. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeżeli Klient nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.

10. Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Klientowi dostępu do Konta Klienta oraz jego usunięciem.

11. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:

a. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,

b. działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,

c. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,

d. uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Klienta o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Klienta,

e. Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,

f. Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,

g. podane przez Klienta dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

12. Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 11 lit. g. należy rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci bajkowych).

13. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Sprzedawcę zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Klienta.

14. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta Klienta.

15. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Sprzedawcy ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody Sprzedawcy.

16. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.

17. Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 9 i 11 wynosi 14 dni.

IV.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z KONSUMENTEM

1. Siedziba Sprzedawcy mieści się w Mogilanach, przy ul. przy ul. Krótkiej 5, kod pocztowy 32-031

2. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres bok@zapachdomu.pl a także telefonicznie (Biuro Obsługi Klienta Sklepu internetowego) pod numerem infolinii +48 508 381 841 w godz. 10-19 w dni robocze.

3. Wszelkie reklamacje można składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres bok@zapachdomu.pl

4. Dane adresowe Sprzedawcy znajdują się także na stronie http://zapachdomu.pl/o-nas.php

V. WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

1. W celu dokonania zakupu towarów w Sklepie internetowym, Klient powinien mieć do dyspozycji:

Komputer podłączony do sieci Internet.

Łącze internetowe (zalecane łącze szerokopasmowe).

Przeglądarkę internetową zgodną z MS Internet Explorer 7.0, Firefox 3, Opera 9 lub nowszą z uruchomioną obsługą JavaScript.

Aktywne konto poczty elektronicznej (e- mail).

2. Klient może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Klienta warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Klienta telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w Polityce prywatności.

VI. ZAMÓWIENIE:

1. Wystawienie towarów w Sklepie Internetowym stanowi zaproszenie do składania ofert. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przystępuje niezwłocznie do jego realizacji, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na całą dobę przez cały rok. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia realizacji zamówień w dni świąteczne lub ustawowo wolne od pracy. Informacja o zawieszeniu realizacji zamówień publikowana będzie na Stronie internetowej.

3. Po wybraniu towarów dostępnych w Sklepie internetowym, Klient umieszcza je w wirtualnym koszyku. Przez cały czas trwania zakupów Klient ma możliwość przeglądania zawartości swojego koszyka, na bieżąco również może kontrolować wartość zakupów. Przy towarze podawana jest informacja o dostępności lub przewidywanym terminie dostępności. Po podjęciu decyzji o zakupie, Klient w celu złożenia zamówienia, zostanie przekierowany do formularza, umożliwiającego zalogowanie się, gdzie zobowiązany będzie podać swój Login i Hasło.

4.1. Do składania zamówień wymagane jest zarejestrowanie się za pomocą formularza rejestracyjnego, umieszczonego na Stronie internetowej. Rejestracja ma na celu uzyskanie przez Sprzedawcę danych niezbędnych do wykonania Umowy Sprzedaży, ułatwienie i skrócenie czasu składania kolejnych zamówień, bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych Klienta. Klient rejestruje się podając następujące dane: adres, e-mail i ustanawia sobie hasło.

4.2. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:

a. Imię i nazwisko,

b. Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),

c. Numer telefonu

4.3. Ponadto w sytuacji częstej nieobecności Konsumenta w miejscu zamieszkania, opcjonalne jest podanie dodatkowego adresu do wysyłki (będącego np. adresem pracy, opatrzonego wskazaniem godzin pracy).

4.4. Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia przedsiębiorca, do wysyłki zakupionych towarów należy podać:

a. Firmę,

b. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),

c. Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),

d. Imię i nazwisko osoby do kontaktu,

e. Numer telefonu.

4.5. Podczas rejestracji Klient zapoznaje się z Regulaminem Sklepu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę jego danych osobowych w celach i na zasadach opisanych w art. XI Regulaminu. Opcjonalnie klient może również podczas rejestracji wyrazić zgodę na przesyłanie mu informacji handlowych Sprzedawcy na temat oferty Sklepu, trwających promocji oraz konkursów.

5. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji Klienta i stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym. Wraz z linkiem aktywacyjnym Klient otrzyma w załączniku dokument niniejszego Regulaminu.

6. Sprzedawca może odmówić zarejestrowania Klienta, jeżeli zachodzą przypadki określone w art. III. 11.

7. Od decyzji o odmowie rejestracji Klient może się odwołać w terminie 14 dni składając reklamację w sposób wskazany art. XIV Regulaminu.

8. Po otrzymaniu zamówienia Sklep sprawdza czy w magazynie jest dostępny towar, jaki Klient chce nabyć i w ilościach wskazanych w zamówieniu. Jeśli towar jest dostępny, Sklep przesyła do Klienta wiadomość e-mail – potwierdzenie zamówienia i potwierdzenie zawarcia umowy - przyjmując jego zamówienie do realizacji, potwierdzając specyfikację wybranego towaru, cenę wraz z kosztami przesyłki, wybrany przez Klienta sposób płatności oraz sposób i termin dostawy zakupionego towaru. W tym momencie zawierana jest umowa sprzedaży na warunkach ustalonych przez strony – o treści, w jakiej potwierdzenie przesłane przez Sklep odpowiada treści zamówienia złożonego przez Klienta.

9. W przypadku braku towaru wskazanego w zamówieniu Klienta Sklep informuje o tym Klienta przesyłając e-mail lub wyświetlając na stronie internetowej podczas dokonywania zakupów odpowiedni komunikat skierowany bezpośrednio do Klienta stwierdzający, iż nie może zrealizować zamówienia ewentualnie wskazując wydłużony czas oczekiwania na realizację dostawy lub proponując inny towar o podobnych właściwościach czy też innej specyfikacji – odsyłając do dokonania zamówienia na stronie internetowej. W takiej sytuacji Klient podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). W przypadku, częściowego braku możliwości wykonania Umowy zgodnie zamówieniem Klienta spowodowanym brakiem którejkolwiek z pozycji zamówienia, z Klientem skontaktuje się pracownik Sprzedawcy w celu ustalenia zasad wykonania Umowy. Zamówienie zostanie zrealizowane bez brakujących pozycji, gdy Klient wyrazi na to zgodę.

10. Towary objęte wyprzedażą oraz promocjami dostępne są do wyczerpania zapasów. Z powodu ograniczonej ilości ww. towarów zamówienia złożone po wyczerpaniu zapasów nie będą mogły być realizowane o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną przez pracownika Sprzedawcy. Przedmiotowe zmiany nie będą miały wpływu na umowy sprzedaży już zawartych.

VII. SPOSÓB I TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA I KOSZT DOSTAWY

1. Przy każdym produkcie podawany jest przewidywany czas realizacji zamówienia, który w zależności od dostępności danych towarów w magazynie wynosi od 1 do 10 dni roboczych. Termin realizacji całego zamówienia określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.

2. Przesyłki są dostarczane pod wskazany przez Klienta w zamówieniu adres, przez firmę kurierską UPS lub firma Inpost.

Dla zamówień powyżej 129zł dostawa kurierem UPS, firmą Inpost oraz firmą RUCH na terenie Polski jest wliczona w cenę towaru.

Dla zamówień poniżej 129zł koszt dostawy kurierem na terenie Polski wynosi 12 zł, firmą Inpost 9,99 zł, firmą RUCH 7,00 zł

3. Do każdej przesyłki z towarem dołączany jest dowód zakupu, zgodny z wyborem Klienta, tj. paragon lub faktura.

4. Klient ma prawo sprawdzić, w obecności pracownika firmy kurierskiej, pracownika partnera Zapachdomu.pl lub pracownika Sprzedawcy (w przypadku Transportu własnego Sprzedawcy), czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem oraz sporządzić stosowny protokół w przypadku stwierdzenia niezgodności Dostawy z Umową Sprzedaży.

VIII. RABATY I ULGI:

Stali Klienci mogą uzyskiwać specjalne zniżki oraz ulgi na dostępne w Sklepie internetowym towary. Zasady przyznawania zniżek i ulg będą opublikowane na Stronie internetowej.

IX. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY

Klienci mogą korzystać z następujących form płatności:

1. Płatność gotówką przy odbiorze towaru dla zamówień, których wartość brutto nie przekracza 500 zł (pięciuset złotych).

2. Płatność kartą kredytową poprzez system płatności internetowych Przelewy24.pl, w trakcie składania zamówienia dla zamówień, których wartość brutto nie przekracza 4000 zł (czterech tysięcy złotych).

3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy (zamówienie realizowane będzie po wpływie środków na rachunek bankowy Sprzedawcy) poprzez system płatności internetowych Przelewy24.pl

4.Klient może skorzystać z bonu promocyjnego lub zakupowego otrzymanego od Sklepu lub od innego Podmiotu, który dokona zakupu bonów dla swoich Klientów.

5. Niezwłocznie, nie później niż 30 dni od zawarcia umowy, Sprzedawca przesyła towar do Konsumenta za pośrednictwem operatora wybranego przy składaniu zamówienia przez Klienta. Warunkiem wydania towaru Klientowi jest zrealizowanie płatności za towar przez Klienta w terminie nie dłuższym niż 15 dni od dnia zawarcia umowy.

6. W przypadku braku realizacji płatności przez Klienta w terminie określonym w IX.5, wydanie towaru zostanie zrealizowane niezwłocznie po zrealizowaniu płatności przez Konsumenta.

X. CENY

1. Wszystkie ceny w Sklepie internetowym podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Płatność za dostarczenie przedmiotu sprzedaży określona jest w art. VII. 2. Jeżeli ceny nie zawierają kosztów Dostawy zgodnie z pkt V.2. Regulaminu, są one pobierane odrębnie i uwidocznione jako odrębna pozycja na rachunku lub fakturze VAT.

2. Podane ceny są wiążące w chwili składania zamówienia przez Klienta.

3. 3. Z zastrzeżeniem postanowień art. X.2 powyżej, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, dostępnych w Sklepie internetowym towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Przedmiotowe zmiany nie będą miały wpływu na umowy już zawarte.

XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.W celu dokonania zakupów niezbędne jest zarejestrowanie się na stronie internetowej Sklepu, podanie danych niezbędnych do rejestracji, zgodnie z zasadami określonymi w art. VI. 4.1. – 4.4 Regulaminu wraz z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę oraz zaakceptowanie Regulaminu.

2. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego jest Sprzedawca. W każdym momencie Klientowi przysługuje prawo dostępu oraz poprawiania swoich danych osobowych.

3. Administrator danych osobowych może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Klienta z usługi świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):

a. oznaczenia identyfikujące Klienta,

b. oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Klient,

c. informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną,

d. informacje o skorzystaniu przez usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną.

4. Podanie danych Klienta w trakcie rejestracji w Sklepie jest dobrowolne, a osobie która je udostępnia przysługuje prawo do ich dostępu, poprawiania jak i usunięcia oraz do odwołania w każdym czasie wyrażonych zgód do przetwarzania danych osobowych oraz do otrzymywania ofert handlowych przesyłanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Klient może również wyrazić zgodę na przesyłanie mu na adres internetowy e-maili zawierających informacje o konkursach i promocjach Sklepu. W takim przypadku Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sklep w celu przekazywania mu powyższych informacji. Zgoda na przesyłanie Klientowi informacji handlowych, o których mowa w zdaniu poprzednim może być w każdym czasie cofnięta poprzez odznaczenie odpowiedniej opcji po zalogowaniu się Klienta na stronie internetowej sklepu w zakładce: Twoje dane.

Przekazywane przez Klientów w trakcie rejestracji dane, przechowywane są na serwerach Sprzedawcy, których zabezpieczenia odpowiadają warunkom wynikającym z przepisów ustawy o chronię danych osobowych i przepisów wykonawczych do tej ustawy. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Sklepu w zakładce: Polityka prywatności.

5. Dane przekazywane przez Klientów w trakcie rejestracji mogą być wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu realizacji zamówień składanych przez Klientów, w tym przekazane kurierom dokonującym dostawy towarów oraz podmiotom obsługującym system płatności elektronicznych (jeśli te formy realizacji zamówień zostały wybrane przez Klienta), jak również w celu ewidencjonowania sprzedaży i Klientów Sklepu, kontaktów związanych z realizacją bieżących i przyszłych zamówień oraz w celach podatkowych.

6. Dane Klientów Sklepu mogą być przez nich przeglądane, poprawiane i zmieniane po zalogowaniu się w serwisie internetowym Sklepu za pomocą Loginu i Hasła.

7. Administrator danych osobowych nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności Sklepu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Klientach jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej Administratorowi danych osobowych takie działanie i zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

8. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.

9. Wraz z usunięciem Konta Klienta Administrator danych osobowych usunie dane Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Klienta po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.

XII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu. Dodatkowo przy zamówieniach powyżej 149 zł Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.  

2. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:

- dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę oraz

- bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru).

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu, który jest dostępny do pobrania http://zapachdomu.pl/regulamin.php

(Punkt XVI. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY) sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

4. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca dokonane przez Konsumenta płatności jakich dokonał w celu realizacji umowy, od której odstąpił.

6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedawcy w stanie nie zniszczonym.

8. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

w odniesieniu do umów:

- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

- zawartej w drodze aukcji publicznej;

- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

XIII. OPISY TOWARÓW

Sprzedawca informuje, iż opisy towarów, dostępnych w Sklepie internetowym, są aktualne i zgodne ze stanem faktycznym.

XIV. REKLAMACJE

1. Jeśli zakupiony towar posiada wady Klient może złożyć reklamację Sprzedawcy za pośrednictwem środków komunikacji wskazanych w pkt I. Regulaminu, tj. pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

2. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Regulacja odpowiedzialności zawarta jest w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu cywilnego.

3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:

- imię i nazwisko

- numer zamówienia

- opis wady

- datę zakupu

4. Zastosowanie się do ust. 3 niniejszego art. XIV będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

5. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: bok@zapachdomu.pl

6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.

XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu, przy czym zmiana Regulaminu nie ma zastosowania do zamówień złożonych przed dokonaniem zmiany. Zmieniony Regulamin publikowany będzie na Stronie internetowej i zacznie obowiązywać po upływie 7 (siedmiu) dni od dnia opublikowania. Nowy Regulamin będzie określał w swej treści datę jego wejścia w życie. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Klienci zostaną ponadto powiadomieni drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.w

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszego Regulaminu zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz 827).

3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami nie mają zastosowania postanowienia Działu XI niniejszego Regulaminu " ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY ".

Zapachdomu.pl - Zastrzeżenia prawne

4.1. Wszelkie prawa do Strony http://zapachdomu.pl, w tym do tekstu i jej elementów graficznych, mechanizmów informatycznych, układu i innych elementów Strony, są zastrzeżone.

4.2. Wykorzystanie i korzystanie z treści umieszczonych na Stronie nie oznacza nabycia przez użytkowników jakichkolwiek praw do elementów w niej zawartych.

4.3. Z elementów Strony można korzystać wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku, wyznaczonego przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83, z późn. Zm.) Ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U. Nr 128 poz. 1402) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.93.47.211 z późniejszymi zmianami).

4.4. Zabronione jest dokonywane w jakichkolwiek celach a w szczególności komercyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody Lasecki i spółka Sp. z o.o., kopiowanie, modyfikowanie w jakiejkolwiek sposób Strony w całości lub w części.

5. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w stopce na stronie głównej Serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk http://zapachdomu.pl/regulamin.php . Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar wydruku paragonu lub faktury VAT.

6. Sprzedawca przewiduje możliwość polubownego rozwiązywania ewentualnych sporów przed postępowaniu mediacyjnym bądź przed Rzecznikiem Praw Konsumenta.

7. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 2. sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest Konsument.

XVI. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

9,7/10

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Polityka Cookies

Produkt został dodany do Twojego Koszyka!

Pola zaznaczone na czerwono wypełnione niepoprawnie!

Akcja lorem ipsum dolor sit amer została wykonana a to jest pasek informujący o niej, przyklejony do dolnej krawędzi ekranu